![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
Peters faktura funnen
Fakturan från Angel PC till Peter upphittades under en städning idag. Köpet gäller fyra st. CD-R-skivor, ett ljudkort och två 30 GB-diskar. Fakturan återfås mot uppvisande av produkterna i obrutna förpackningar.
Re: Peters faktura funnen
Tjena!
Peter här, men är jag rätt Peter? Mig veterligen har jag då aldrig köpt något från "Angel PC", så antagligen är det här någon sorts kupp för att underminera mitt goda rykte, eller ett missförstånd. Vad döljer sig egentligen bakom detta "Angel PC"? Barnhandel? Internationella terroristorganisationer? Och om jag nu någon gång handlat där, hur har du fått tag på kvittot? Vad heter ljudkortet förresten? Heter det "Aureal Vortex2" kan jag mycket väl vara skyldig, men jag vet inte varför jag skulle ha köpt två 30 GB-diskar på en gång. Ha det gött!
Re: Re: Peters faktura funnen
Jag minns Angel PC väl. Klart vi handlade nåt där vid tillfälle.
Lattjo att Firefox2 rättstavar mina ord jag skriver i boxar, tråkigt att gränssnittet är kasst bara.
Letade vi inte efter den nån gång?
Kvittar ju nu iof. Var fann du kvittot?
Re: Letade vi inte efter den nån gång?
Jag kan bara hålla med. Man har ju hört talas om katter som har varit på semester nånstans och plötsligt försvunnit, men sen hittat hem ändå på nåt märkligt vis. Det kanske är samma med kvittot?
|
Vad skulle du vilja att blixten förstörde hemma hos dig? Länkar Nyhetssajter Hyffsens |
|